Wednesday, March 22, 2006

aha

aha pepagi p convention industrial mender tah ganti si bos .. p register jek pastu cabut la
huhu tunggu apa lagi ek .. balik opis tak wat keje malas.. cam biasa takde mood nak wat kije..ahaks balik keje moto lak wat hal sangkut depan istana budaya sib baik ada kwn .... sib baik la dia nak tolong kalau tak menolak sakan le ... lepas betul moto melepak ... tu jek la keje
ahaha..ada sorang kawan badmood arini.. takut nak sesembang cam biasa... apapun arini nak paste lirik dewa perasaanku tentang perasaanku pada mu album republik cinta

hai cinta… dengarkanlah..
aku ingin bicara.
tentang aku dan kamu..
tentang cintaku padamu

aku memang laki laki
yang pernah mencintai
seribu wanita dan misterinya
tapi sekarang begitu berbeda
denganmu aku merasakan cinta yang lain

#Reff#: BERSAMAMU..KURASAKAN CINTA..A..
BERSAMAMU..KUMERASA RINDU..U..
BERSAMAMU..KU BISA JATUH HATI..
BERSAMAMU..KURASAKAN SESUATU
YANG TAK PERNAH KURASAKAN ...SEBELUMNYA...

ini hanya teriakan perasaanku..
tentang perasaan ku kepada dirimu
yang semakin hari semakin menjadi jadi
hatiku sudah memilih kamu menjadi
separuh nafasku dan separuh jiwaku..
kamu menjadi bagian hidupku..

repeat reff


best lagu ni ..apa pun kalau dewa yg kuar album tentu la best
ahaks.. aha rajin nyer tulis ..cam ada yg tak kene jek aku nih .. huh kene kuar nih
takleh jadik nih... adeh..

5 comments:

penjahat said...

aha ... dewa la best cik iera

penjahat said...

ahaha biasa cecepat nih keke

LaDySLeepLeSS said...

Ehemm.. ehem... :)

penjahat said...

me ulur ubat batuk cap ibu dan anak kat ladysleepless.. ahaks

penjahat said...

mekasih pijuemon sila komen lagi ye