Saturday, March 18, 2006

apa ek tulisan tulisan aku yg dedulu ... belasah jek

huhu arini aku bangun kul 8.00++pm cam celaka tido tak ingat dunia ..
pastu tatau nak wat mender aku godek godek blog nih ...haha
teringat kat tulisan aku yg dedulu kat web ..apa lagi curik la balik kekeke
dengan izin tuan punya web la ahaks ...owite


ku kira
ku kira ianya sudah berakhir,
rupa-rupanyanya ianya satu permulaan,
kiranya aku lah yang bertuah,
sebaliknya ianya milik orang lain tuah itu,
ku kira aku mampu menahan dugaan ini,
sebaliknya aku tak mampu lagi untuk bertahan,
apalagi yang mampu ku buat,
hanyalah pasrah menerima takdir ini.........

dan
dan kita berkenalan
dan kita bersembang
dan kita menjadi kawan
tiba tiba
tiba tiba terasa resah bila tidak melihatmu
tiba tiba perasaan ini bergolak bila tidak berbual dengan mu
tiba tiba kurasakan satu kelainan
apakah perasaan ini yang hadir secara tiba-tiba


ada apa dengan cinta...
cinta adalah satu perasaan yang lahir dari hati
hati yang tulus dan ikhlas..
cinta mengenai kejujuran 2 buah hati..
dimana kalau tidak ada kejujuran
maka hilanglah cinta itu
ada apa dengan cinta...
satu persoalan yg sukar untuk di ungkap
tetapi senang untuk di fahami
ada apa dengan cinta....
bercintalah dan dapatkan jawapan sendiri...
kerana jawapannya tidak sama dengan orang lain

kalau
kalau aku mampu memutar waktu
kalau ianya tidak mustahil
kalaulah aku mengenali mu lebih awal
dan
dan aku ingin bermimpi
dan mimpikan dirimu
dan kalau boleh
mimpi ini tiada penghujung...
dan yang pastinya
akan terbangun juga...

3 comments:

penjahat said...
This comment has been removed by a blog administrator.
penjahat said...

aha sala eja plak tadik kekek
cik iera ni keje menjelajah blog ek .. neway mekasih mekasih ..
ahaks sesenang nanti saya mengkomen blog cik iera ek ahaks

penjahat said...

ahaks tak marah meh meh komen meh