Tuesday, April 18, 2006

lalalala

lama aku tak tulis ek huhu.. sebenarnya aku bz gila kat opis ... gegila nyer bz huhu (bz donlod komik bleach) bz wat keje baru yg melambak huhuhu bz setelkan keje yg ada waaaaaaaaaaaaaaa bz bz dan bz laaaaa ... tu la pc osak kalau tak sah sah aku leh tulis kat umah memalam huhu .. pergelangan tangan kiri aku bengkak ... belikat kanan aku rasa sesengal adeh ... tengkuk aku sakit ... banyak tul dugaan nih .. bosannya ... oklah nak p mengular cam biasa ... lalalalala

6 comments:

penjahat said...

errr sains dulu monteng masa peksa huhu betul la tu nama tu cik iera.. huhu

penjahat said...

kekekekeke no ic nak tak ? kekekeke

Miss Reen said...

perghh...
page dah tukar la...
dasat dasat...
cam ader orang tuh punye juge la..
wah wah incik udin...

MK said...

hik hik reen...

malas nak design =P~

MK said...

hehe.. hadei..

esok kena tuka balik lah camneh (segan)

err.. swen, insyaAllah. =))

penjahat said...

err korang chatting lam ni ek ekk adehhh