Thursday, April 06, 2006

PINDAH

Pindah.... semalam dan arini aku tolong kwn aku pindah umah ... mostly masa aku abis kat nengok barang jek .. tapi tolong gak ler ...aku amik hafday arini tolong kekemas skit skit umah dia tuh ... huhu aku mintak bilik kecik kat dia umah baru nih.. aha mencari sedikit ruang untuk diri sendiri .. penat gak la .. dok opis pun takde keje dah...skit skit claim orang ... wat surat offer baca manual company ntah apa lagi pun tatau ..
neway pasal pindah tadi .... kekadang pindah ni elok gak ... banyak mender yg kita jumpe balik yg kita sangka ilang ... mulakan hidup baru di tempat baru.. masa pass kunci tadi aku nengok umah tuh ..sayu jek aku rasa . walaupun aku tak dok sangat kat umah tu takat datang menyemak jek tapi manyak gak kenangan kat umah tu ... sedih gak tinggal umah tu... tapi kejap jek sedih bila bawak masuk barng umah baru manade sedih dah gembira hepi kejadah yg sewaktu dengannya la
ilang rasa sedih ... pepun wish him all the best .... untuk aku plak boleh la aku wat semak kat umah baru dia nih
kecik skit dari umah lama tapi best la ... nak lelepak pun da dekat skit dari umah lama haha ...pastu bilik aku mintak tuh leh sumbat harta benda aku seperti komik komik ... poster poster anime... best best ... the begining of a new life ... hopefully everything will be gr8...AMIN.

4 comments:

LaDySLeepLeSS said...

hahahahaha... org yg pindah.. dia yg hepi... hehehehehe.errr komik katun je ke???

penjahat said...

ahaks ... ok apa tumpang hepi kekeke katun jek la cik linda

MK said...

enche',

kalau ada jumpa khemah kita kat umah joi.. suruh dia simpan yek! nenanti kita amek.

penjahat said...

baiklah .. nanti saya tanya