Monday, March 27, 2006

keje keje keje

keje keje keje ... entah aku ada keje ke tak pasni... company da merge aku dan 19 orang lagi blom dapat dapat offer dari tempat baru adeh... pastu banyak keje plak .. tada mood nak wat kije tapi nak wat cemana ... entah taktau nak wat mender .... tinggal lagi 4 hari ... keje ngan nama company lama ... sama ada aku ikut pegi company baru aku pun tak tau hurmmm ... ada skolah arini ... tapi cam biasa monteng ... gila lah takde mood nak pegi skolah camni... atleast kasi tau ler apa status aku pasni ada keje ke tak ... senang skit ... ni cam apa pun tak tau nak cakap la... hurmmm entah entah.... bab monteng skolah tuh takpe la kot .. amik basic account jek.. sume bos yg suh ... huh cam la aku suke nombor nombor nih ... takpe takpe... tak paham kengkawan ramai yg terel account... sok sok tak paham tanya jek ahaha tanya joi pun bole huhu... entah lah tatau dah pas ni ... tanak pk la menda menda nih sumer .. apa pun next week aku p la skolah ... entah tada mood nak letak lirik arini...

4 comments:

penjahat said...

ahaks saya suke membaca la cik iera

penjahat said...

errr

MK said...

meh keje upm.. hahahhaha.. tapi kontrak jerk la.

penjahat said...
This comment has been removed by the author.