Sunday, March 26, 2006

takde tajuk

ahaks smalam sabtu kuar lelepak ngan member - member .. da siap tempah tiket nak p nengok indonesia saja huhu beday present aku la kira tuh ahaks lepak sampai malam balik umah lam kul 3 pagi usha blog orang sampai kul 6 keke tido lam kul 7 pagi gila ahh ... tak senonoh perangai ..
entah bangun tido kul 6 ptg .. solat tah kemana... tu lah kalau weekend apa pun tak ingat hurmmm.... mak aku bebel suh beli kete... pastu nak wira plak tu adeh ....
entah ... kete / moto.. pada aku prefer moto ..kalau nak ada kete gak suh jek la future gf aka wife beli ahahahaha (ada ke camtu buduh nyer sudin) tapi mak aku nak kete ... aku nak moto isk isk isk cemana jek
nengok la dulu .. ada rezki beli dedua kekekekekeke ok ke camtu ahahahaha nengok jek lah ...okeh arini aku nak paste lagu lama dari ahmad band title kuldesak
(*) I look a round I fly to find
A space to lay my head upon (2x)

Aku bagai buih di laut biru
Tersapu ombak terhempas badai
Aku bagai debu di padang pasir
Terseret angin terbakar panas

Reff : Tolonglah Tuhan beri petunjukMu
Jalan yang benar menuju jalanMU
Agar tak tersesat di persimpangan jalan
Kembali ke (*)
Aku bagai bintang di gelap malam

Diantara seribu bintang
Terdampar di puing jagad raya
Terkapar lelah tak berdaya

Ku menangis, kutertawa
Semua tak bisa di hindari
Kembali ke : Reff
Tolonglah Tuhan beri petunjukMu

Jalan yang benar menuju jalanMU
Agar tak tersesat di persimpangan jalan

cul de sac = kuldesak
n 1: a passage with access only at one end [syn:
cul, dead end] 2: a street with only one way in or out [syn: blind alley, dead-end street, impasse]

4 comments:

LaDySLeepLeSS said...

Hahahaha... carik la akak wi sorang... hehehehe

penjahat said...

ahaks insyaALLAH meh doakan cepat kaya meh ahaks

penjahat said...

woo baru cerita jek la

penjahat said...

akakakakakaka